Запчастини
99% всіх необхідних запчастин
Терміни
Даємо фіксовані терміни лише 1-3 дні!
Професіоналізм
Ремонтуємо АКПП вже 10 років та даємо гарантію на всі роботи
Більше 750 задоволених клієнтів
авто
Варіаторні коробки (CVT) – результат розробки японських інженерів. Вони відрізняються від звичайної АКПП тим, що немає фіксованих передавальних щаблів. Крутний момент передається плавно. Замість шестерень має два шківи, які з’єднуються між собою ременями або ланцюгом.
Крутний момент передається плавно, без ривків, що позитивно впливає на комфорт водія та пасажирів, а також дає раціональну витрату палива. Звичайно, є варіатори та недоліки. Це труднощі у діагностиці та ремонті КПП. А також низька ефективність при русі по пересіченій місцевості.
01
02
03
профі
10%
Залишіть заявку на сайті та отримайте знижку
Екстремальне водіння, різке гальмування, буксирування зношують та руйнують ремінь. Несвоєчасна заміна олії або фільтрувального елемента. Використання неякісної олії. Запізнена діагностика. В результаті в систему CVT потрапляють частинки металу, що утворюються через зношування деталей. Недотримання правил експлуатації електронного блоку керування. Воно викликає неполадки регулювання рівня тиску робочих рідин, і навіть несвоєчасне блокування муфти планетарного редуктора.
Якщо ви виявили хоча б одну з цих ознак, слід негайно звернутися до СТО. Поломка варіаторної коробки може бути двох видів:
У першому випадку регулюванню підлягає налаштування електронних систем керування. Пошкодження в галузі електроніки водій відразу помітить. На це вкаже лампочка «Service required» (потрібне обслуговування) і повідомлення «Slow down» (зменшити швидкість), що загорілася на приладовій дошці, якщо температура рідини вища за норму. Встановити реальну причину несправності можна лише за допомогою комп’ютерної діагностики.
У другому випадку ремонт буде тривалим і стане в копієчку. Полягає вона у повному розбиранні варіатора та діагностики (візуальної та електронної) кожного конструктивного елемента.
Ремонт складається з кількох етапів:
Якщо проблема знаходиться всередині блоку АКПП, наші фахівці проводять демонтаж трансмісії з автомобіля. Далі проводиться:
Фахівці СТО “AKPP-Center” аналізують роботу вузла на ходу автомобіля у різних режимах роботи. Замовнику видають акт виконаних робіт та гарантійний документ.
Ми пропонуємо тільки продумані рішення, погоджуємо із замовником усі варіанти ремонту CVT, економимо ваш бюджет, тому що не ремонтуємо те, що не потребує ремонту. Вартість ремонту буде зафіксована після проведення діагностики. Жодних непередбачених переплат. Вартість робіт буде однаковою на всіх етапах. Ми маємо прямі канали на постачання запчастин за оптовими цінами. Саме ці низькі ціни відображаємо у рахунку.
Пам’ятайте! Важливо вчасно виявити та усунути несправності. Інакше це спричинить серйозніші пошкодження, а значить і витрата коштів.
Виконуємо діагностику, обслуговування та ремонт варіаторної АКПП для автомобілів: Ауді, БМВ, Шевроле, Форд, Мазда, Мерседес, Мітсубіші, Хенде (Хендай), а також Кіа, Ленд Ровер, Ніссан, Лексус, Опель, Пежо, Порш, Шкода, Рено, Тойота, Вольво, Фольксваген, Сузукі та ін. Запишіться на діагностику, зателефонувавши нам або залишивши заявку на зворотний дзвінок. Ми завжди готові проконсультувати вас та надати кваліфіковану допомогу у виборі вигідного варіанту ремонту варіатора у Києві.
Залишити відгук